Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2015 10:15 - О,Съдба!
Автор: danyv Категория: Поезия   
Прочетен: 1087 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

  

О, Съдба!



Опитвам се да бъда силна,

опитвам се да бъда оптимист,

опитвам и някак си, като ми се получи,

дори за миг, съдбата се намесва

и получавам вест от теб.

О „Съдба“, спри да си играеш с мен и любовта,

С мен и моята душа!

 

 

Вярвам в любовта,

вярвам във съдбата и все пак,

 

на произвола й ти ме остави,   

нещастна и с оголена душа!

И пиша и излизавам мойте мисли,

изливам чуства и сълзи,

но уви, оставам наранена и нещастна!

 

Защо, Съдба, защо?

Защо накара сърцето ми да затрепти,

след години на забрава,

защо на пътя ми доведе го ти,

за да го оставиш да избяга.

 

О, Съдба, защо?

защо, съм тъй нещастна,

защо, след тъй красиви дни

отне ми любовта за миг

и доведе мрака в моята душа!

 

И какво сега „Съдба“,

да се изправя, аз не мога,

празна е моята душа,

празна и пълна със тревога.

 

И как сега „Съдба“,

да продължа със вдигната глава,

да продължа във таз неволя,

да продължа напред ... Аз мога!

 

И ще се изправя на крака,

защото мою верую е „Аз мога“,

и отново напред със вдиганата глава

ще чакам теб „Съдба“,

да изпратиш отново любовта.

И се моля, на теб „Съдба“,

нека споделена да е тя, любовта!

 
О, Съдба! Успокой моята душа!

Ще чакам със надежда

отново да дойде любовта!

Благодаря „Съдба“!

Strrong Woman




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danyv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 141445
Постинги: 78
Коментари: 60
Гласове: 206
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031